Mycket att göra och tänka på!

Tänk vad mycket som kommer med att jag har flyttat ut till det lilla huset på landet. Så mycket att tänka på och så otroligt mycket att göra. Mitt huvud är helt överhettat av allt som jag har i det. Tvätt, mat, städ katter, hund, gubbe mm mm. Jag håller på att försöka att sortera i allt och prioritera. Min relation är lite halvknackig då vi båda är ganska trötta och det leder ofta till gnäll och gnat mellan oss. Det känns jättejobbigt och jag vet inte alltid hur jag ska tackla det. Just nu sitter jag med min andra massiva huvudvärk för dagen och jag känner att jag nog behöver lite avlastning för att orka och hinna med allt. Jag har tenta den 12/12 samt en hemtenta den 21/12. Måste försaka något i hemmet för att hinna och orka plugga också. Lite mer hjälp hade inte skadat... Eller en MASSA pepping och sällskap...



Kommentarer
Postat av: jessica

finns alltid här för dig!!

2009-12-03 @ 13:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0