ikväll

vilken härlig kväll! idag har jag å fredrik varit tillsammans i sex underbara månader. vi har tillbringar dagen tillsammans. hälsade på hans morfar på sjukhuset. ganska pigg tycker jag , pratade klart med ibland något osammanhängande. väl hemma tog jag tag i slickepotte och han i dammsugaen. rent och fint samtidigt som vi nu kan njuta av de underbara frysta chokladmuffinsarns. de är så fantastiskt goda!!! nu sitter jag i soffan och har kikat på ugly betty. oj vad jag grät på slutet. jag är så känslig när det gäller sånt. nu är det sista pausen i desperate housewives. lika mycket innehåll varje vecka! mums! upp å mysa med fredrik efter det. han väntar i sängen,,,,;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0