hebergslivet

att flytta till heberg var något av det bästa jag gjort,, tror jag,, varför tvekar man ibland???? jag kan inte förstå hur fort man kommer in i slentrianlivet, gnället och allt som hör till när man blir sambo. samtidigt är detta helt underbart!! att ha ett hus i ett litet samhälle är jag ju van vid men nu är det jag som är husfru här och tar hand om allt.. då menar jag verkligen ALLT!! gobben sitter bara på arslet vid tv:n eller ligger och läser i sängen när han inte är på jobbet. och sen har han mage att gnälla att han jobbar och inte orkar ta hand om huset.. jag jobbar lika mkt om inte mer....men jag får ta tag i mina obeftintliga krafter och ta tag i det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0