du e saknad

mitten av augusti åkte min havanna ifrån mig till sin nya ägare. det var flera anledningar som gjorde att jag vart tvungen att sälja henne. jag ville verkligen inte det gjorde så himla ont och det gör det fortfarande. jag tänker på henne dagligen hur vi hade det tillsammans. hur hon hälsade på mig i hagen varje dag jag kom för att rida henne. det allra bästa vart alla framsteg vi gjorde tillsammans.. hur vi lekte i skogen och hur vi tog hindrena med storm i paddocken. saknar henne så det gör ont i mig ibland..vill bara hålla om henne och krama henne. när jag tänker på alla våra dagar tillsammans så tåras mina ögon...din man vart den mjukaste man kunde änka sig och dina ögon de vackraste och klokaste som fanns... saknar dig havanna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0