Idag har jag...

Hej och hå. Blev väckt omänskligt tidigt en ledig dag. Dock goda nyheter! Tre pass tillagda på mitt annars ganska skrala schema. Jippi! Gör ändå lite varje månad. Osså jobbar jag ju en massa för alla andra med.Gööttt!
Sitter med färg i håret. Skickade bud med Fredrik till Ullares och sa att han fick välja vad jag skulle ha. Han kom hem med en rätt snygg röd nyans som han förmodligen fått inspiration till från Transporter tre där huvudpersonen har en mkt snarlik färg. Blir ju dock mörkare på mig men vi får se om en kvart när det ska ur.
Handlat med mamma alla saker som behövs till smörgåstårtorna jag ska göra. Gillar inte begravningar. Alla är så ledsna och man dras med och blir alltid jätteleden själv. Tur att de inte kommer så ofta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0